Obchodní Podmínky

Úvodní ustanovení

MATOUŠEK PODLAHY s.r.o. nabízí zákazníkům prodej nábytku a široký sortiment stolů a jiného nábytku.

Za tímto účelem MATOUŠEK PODLAHY, s. r. o., se sídlem: Prostějov, Olomoucká 2613/4, PSČ 79601 IČO:  29357918, zapsaná v obchodním rejstříku: C 74875 vedená u Krajského soudu v Brně (dále jen „Společnost”), Vytvořila tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) poskytovaní služeb zákazníkům, které upravují základní podmínky poskytovaní jednotlivých služeb.

Tyto VOP mají účinnost dnem: 01.01.2024

Společnost si vyhrazuje právo tyto VOP měnit a doplňovat podle vlastního uvážení. Změny či doplnění těchto VOP se budou vztahovat pouze na objednávky učiněné po změně VOP.

Tyto VOP se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku a jsou neoddělitelnou součástí každé smlouvy o zakoupených službách uzavřené mezi Společností a jejími zákazníky týkající se zboží zakoupeného zákazníkem od Společnosti (dále jen „Zákazník“). Zákazník zaplacením objednávky služby (dále jen „Objednávka”) potvrzuje, že byl s jejich obsahem seznámen a bez výhrad je přijímá.

Na základě Objednávky uzavírají Společnost a Zákazník smlouvu o zakoupených službách (dále jen „Služba“).

Služby jsou zajištovány pouze na území České republiky.

Závazné prohlášení zákazníka

Zákazník zaplacením objednávky potvrzuje a prohlašuje, že zboží vyrobené společností, nakupuje výhradně pro svou vlastní potřebu, že je konečným uživatelem zboží nakoupeného od Společnosti a že toto zboží nebude předmětem podnikání Zákazníka, zejména formou jeho dalšího prodeje k či pronájmu třetím osobám.

 

Objednání zboží prostřednictvím webových stránek

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu https://obrstoly.cz/ je informativního charakteru. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije a prezentace zboží není nabídkou ve smyslu tohoto ustanovení.

K objednání zboží dojde tak, že zákazník vybrané zboží vloží do nákupního košíku a vyplní objednávkový formulář.

Společnost si vyhrazuje právo na omezení počtu kusů určitého zboží, které zákazník může zakoupit při nákupu zboží v internetovém obchodě https://obrstoly.cz/

 Toto omezení bude uvedeno u nabídky dotčeného zboží. Před podáním objednávky si zákazník může zkontrolovat všechny vložené údaje a případně je měnit. Objednávku zákazník provede kliknutím na tlačítko „objednat“.

K uzavření kupní smlouvy nedochází odesláním objednávky Zákazníkem.

Kupní smlouva vzniká okamžikem, kdy Společnost objednávku zákazníka potvrdí. Od tohoto okamžiku vznikají mezi Zákazníkem a Společností vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito VOP, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených občanským zákoníkem je ve smyslu ustanovení § 1726 občanského zákoníku vyloučeno.

Zákazník má možnost, po předchozí domluvě, požádat společnost o úpravu zboží dle jeho vlastní potřeb. Po dokončení objednávky bude Zákazníkovi neprodleně zasláno e-mailové potvrzení této objednávky. Přílohou tohoto potvrzení bude aktuální znění VOP a Reklamačního řádu Společnosti ve formátu PDF.

Uzavřená smlouva je Společností archivována pouze za účelem jejího úspěšného splnění a splnění případných povinností z odpovědnosti za vady a není přístupná Zákazníkovi ani třetím stranám.

Kupní smlouva se uzavírá zásadně v českém jazyce.

 

Informace o ceně

Cena Služby je uvedena v aktuálních cenících služeb dostupných na internetových stránkách Společnosti https://obrstoly.cz/.

 

 

 

Podmínky platby v internetovém obchodě

Kupní cenu platí Zákazník on-line platební kartou, zjednodušeným bankovním převodem. Společnost připraví zboží k vyzvednutí až poté, co bude kupní cena v plné výši připsána na účet Společnosti. Všechny ceny zboží jsou konečné a jsou uváděny včetně DPH a dalších poplatků, které je Zákazník případně povinen za zboží zaplatit.

Společnost si vyhrazuje právo provádět změny v internetovém obchodě, včetně změn kupní ceny. Kupní cena je platná v době objednání zboží.

V případě problému s platbou může být zákazník telefonicky kontaktován společností na číslo uvedené zákazníkem v údajích smlouvy.

Vlastnictví zboží

Kupní smlouvou se Společnost zavazuje, že Zákazníkovi odevzdá zboží, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k němu, a Zákazník se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí Společnosti kupní cenu.

Společnost si vyhrazuje vlastnické právo k věci. Zákazník stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny. Společnost Zákazníkovi odevzdá zboží, spolu s potřebnými doklady, které se ke zboží vztahují, a umožní Zákazníkovi nabýt vlastnického práva ke zboží v souladu se smlouvou.

Zákazníkovi je zboží odevzdáno okamžikem, je mu zboží společností předáno.

 

Odstoupení od smlouvy Zákazníkem

 

Zákazník může odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory ve lhůtě čtrnácti dnů, a to bez udání důvodů.

 

Pokud Zákazník odstoupí od smlouvy ve stanovené lhůtě, zašle nebo předá Společnosti zboží, které obdržel, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Lhůta se má za zachovanou, pokud zboží bylo ve lhůtě odesláno.

Stačí pokud je zboží pouze odesláno v této lhůtě.

Odstoupí-li zákazník od smlouvy, Společnost zákazníkovi vrátí jeho peněžní prostředky, to až však po tom, co Zákazník doručí zboží, které je předmětem smlouvy společnosti, nebo jej odešle. Zákazník bere na vědomí, že mu vzniká povinnost uhradit náklady spojené s vrácením zboží. Zákazník se tedy nemůže odvolávat na ustanovení §1832, odst. 3 OZ, Zákazník tedy nese při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku přímé náklady spojené s vrácením zboží.

Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy v případech uvedených v ust. § 1837 občanského zákoníku.

Zákazník odpovídá Společnosti pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

 

Odstoupení od smlouvy Společností 

Společnost je oprávněna odstoupit od smlouvy uzavřené se Zákazníkem, pokud zboží již nevyrábí nebo také v případě zjevné chyby v kupní ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné, než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá).

Za zjevnou chybu v kupní ceně zboží se považuje například o jednu číslici (řád) nižší kupní cena, než je obvyklé (tj. když při zadávání ceny „vypadne“ jedna číslice); zjevně nízká cena zboží (např. o 50 % nižší kupní cena, než je pro tento druh a typ zboží obvyklé, aniž by u zboží bylo uvedeno, že se jedná o výprodej či o jinou slevovou akci); a jiné zjevné chyby v psaní, zjevné chyby v popisu zboží, obrázku atd.

Společnost je oprávněna odstoupit od smlouvy, pokud Zákazník úmyslně uvede nepravdivé údaje o jeho osobě a Společnosti tak vznikne pochybnost o osobě Zákazníka. Společnost si také vymezuje právo zastavit vyřizování objednávky do doby, dokud Zákazník neuvede úplné a pravdivé údaje o jeho osobě.

V případě, že se Společnost rozhodne využít svého práva odstoupit od kupní smlouvy, bude o této skutečnosti neprodleně informovat Zákazníka prostřednictvím emailu. V případě odstoupení od smlouvy vrátí Společnost Zákazníkovi již zaplacenou kupní cenu, a to v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 10 pracovních dnů od odstoupení od smlouvy, na bankovní účet, který Zákazník Společnosti písemně (emailem) sdělí, pokud není dohodnuto jinak (vrácení v hotovosti).

Osobní údaje

Společnost bude v souladu s platnými předpisy o ochraně osobních údajů zpracovávat osobní údaje Zákazníka uvedené v Objednávce pro účely splnění smlouvy, a to po dobu nezbytně nutnou k jejímu splnění. Příjemci osobních údajů budou smluvní partneři Společnosti zajišťující vyřízení Objednávky.

Poskytnutí osobních údajů se vyžaduje pro uzavření smlouvy, ale v případě, že Zákazník své údaje za tímto účelem neposkytne, nelze Objednávku vyřídit.